„Osiemnastka” Muraspec - 17.09.2015

„Osiemnastka” Muraspec - 17.09.2015

O Kliencie:
Muraspec to światowej sławy producent oklein ściennych i wyjątkowych materiałów do dekoracji wnętrz. Ponad 130 lat doświadczenia, w tym 18 na rynku polskim, daje gwarancję stabilności i najwyższej jakości. Realizacje Muraspec można znaleźć w najlepszych hotelach, biurach, szpitalach, sklepach i rezydencjach na całym świecie. Projekt dotyczył zorganizowania eventu z okazji 18-lecia funkcjonowania marki na rynku krajowym.

Zakres działań:
Opracowaliśmy koncepcje wydarzenia. OKK! pozyskało parterów i patronów medialnych. Zajęliśmy się całościowym przygotowaniem uroczystości: wyborem i wynajmem przestrzeni IWP, ustaleniem prelegentów i gości specjalnych, scenografią, dekoracjami, nagłośnieniem, wyborem cateringu, produkcją materiałów foto i video. Zadbaliśmy o odpowiednią frekwencję, zapraszaliśmy gości. Olga Kisiel-Konopka wystąpiła w roli prowadzącej spotkanie. Do zadań agencji należało również doradztwo komunikacyjne i promocja wydarzenia (napisanie relacji, rozesłanie materiałów i monitoring mediów).

Efekty:
Na event przybyło ponad 200 gości, w tym architekci, projektanci wnętrz i przedstawiciele mediów. Efektem działań PR były liczne relacje w branżowych mediach.

Relacja
17 września licznie przybyli do warszawskiego Instytutu Wzornictwa Przemysłowego goście mieli okazję świętować osiemnastą rocznicę obecności tego renomowanego producenta tapet na polskim rynku. Najlepszym urodzinowym prezentem okazały się nowe, intrygujące wzory tapet zaprojektowane przez uczestników niedawno ogłoszonego przez firmę konkursu.
Ponad 200 osób przybyło na ul. Świętojerską, by świętować urodziny jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek tapet na świecie. Muraspec wywodzi się z Wielkiej Brytanii, a jego specjalnością są tapety do wnętrz publicznych: hoteli, restauracji, biur. Nie oznacza to oczywiście, ze nie możemy zastosować ich w domach czy mieszkaniach – po prostu zawsze możemy być pewni, że spełniają najwyższe wymogi stawiane wyposażeniu wnętrz kontraktowych.

Wieczór zorganizowała agencja OKK!, a spotkanie poprowadziła Olga Kisiel-Konopka.

Architektów, projektantów, współpracowników firmy i przedstawicieli mediów powitali Barbara i Piotr Łukasiak, kadra zarządzająca Muraspec Polska. Następnie głos zabrał Martin Jansen, który krótko opowiedział o ważnych wydarzeniach z życia Muraspec – uruchomieniu nowej linii technologicznej do laminowania oraz o przejęciu belgijskiej marki Calcutta.
Urodzinowa impreza utrzymana w stylu garden party, rozpoczęła się od występu młodej, utalentowanej piosenkarki , Kingi Zielskiej – kilka popularnych standardów muzycznych wprawiło gości w znakomity nastrój. Jednak spotkanie było też okazją do nieco poważniejszych spraw, a mianowicie do rozstrzygnięcia urodzinowego konkursu Muraspec. Jego tematem – zgodnie ze specyfiką marki - było zaprojektowanie tapety do wnętrza publicznego , tapety pomyślanej w taki sposób, by pokryta nią ściana stała się kluczowym elementem wnętrza. Jurorzy brali pod uwagę zgodność z trendami, innowacyjność, szerokie możliwości zastosowania danego wzoru, jego uniwersalność i atrakcyjność rynkową. Jak świadczył krótki filmowy reportaż z obrad jury – jurorów zaskoczyła liczba i wysoki poziom nadesłanych prac, a zwłaszcza świeże i odważne podejście do tematu tapetowych wzorów. Nie obyło się bez dyskusji i zróżnicowanych ocen, ale co do najlepszych, nagrodzonych prac jury było wyjątkowo zgodne.
Laureatów przedstawiła przewodnicząca konkursowego jury, dziennikarka i blogerka, Ewa Mierzejewska. Wyróżnienia za swoje projekty otrzymali Paweł Grzelak, Michalina Lenarcik, Wiktoria Nowak, Joanna Ochota oraz duet Iwona Szymańska i Łukasz Góral. Drugą nagrodę zdobyła Olga Cytowska – jej tapeta z oryginalnym wzorem, zainspirowanym kształtami źdźbeł trawy zostanie wdrożona do produkcji i będzie sprzedawana na polskim rynku. Natomiast na międzynarodową sprzedaż i promocję może liczyć wzór stworzony przez Barbarę Barnat i Bartłomieja Lwa. Nagrodzona pierwszą nagrodą tapeta to przyciągający wzrok, przestrzenny motyw, inspirowany połyskliwym brokatem. Jurorów zachwycił swoją uniwersalnością i charakterem zmieniającym się zależnie od wersji kolorystycznej.
Kolejnym punktem programu była prezentacja znanego designera Roberta Majkuta, który w żartobliwy sposób nawiązał do urodzin firmy i zabrał słuchaczy w krótką podróż w czasie do roku 1997. Opowiedział także o swoich, realizowanych wspólnie z Muraspec projektach: wnętrzach Noble Banku, Multikina Złote Tarasy i biur PKO Private Banking. Na zakończenie zaś wskazał trendy, które w najbliższej przyszłości będą kształtować wzornictwo tapet, takie jak customizacja, trójwymiarowość, interaktywność oraz aktywność (np. biologiczna lub elektryczna).

Goście Muraspec otrzymali też szczególne upominki – specjalne herbaciane mieszanki, skomponowane przez kreatorkę marki Herba Thea, Katarzynę Kochańską. Tak oto ukłon w stronę brytyjskiej tradycji zamknął oficjalną część urodzinowego wieczoru, a goście mogli spróbować wreszcie imponującego urodzinowego tortu.
Partnerami spotkania byli: MYYOUR Polska, Bawaria Motors – Dealer BMW, MINI Bawaria Motors, Dermamedic Palace, KOD, Andrew Lucas London, RENTDESIGN, Meble NOTI, Herba Thea, SPECTRA LIGHTING
www.muraspec.pl

https://www.youtube.com/watch?v=hnWjG7L2LQE

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.