FacebookInstagramYouTube

Branża wnętrzarska w dobie epidemii - komunikacja kluczem do sukcesu

Branża wnętrzarska w dobie epidemii - komunikacja kluczem do sukcesu

Najbliższe tygodnie, a może nawet miesiące pracy zdalnej i zakazu zgromadzeń, to nowe wyzwania w komunikacji firm. Ponieważ bezpośredni kontakt jest teraz utrudniony, rozmawiamy za pośrednictwem mediów i portali społecznościowych. Jak właściwie wykorzystać te narzędzia? O czym powinna pamiętać branża wnętrzarska? Nasza agencja podpowiada, jaki sposób na komunikację w dobie epidemii wybrać.

1.Przede wszystkim: zmiana
W dobie koronawirusa pisanie o nowych kolekcjach mebli, czy zachęcanie do zakupów może okazać się niewystarczające. To moment, w którym warto skupić się na tym, w jaki sposób mądrze wesprzeć swoich odbiorców. Brak możliwości spotkań skutkuje przenoszeniem się komunikacji na platformy mediów społecznościowych oraz kanały komunikacji grupowej, a także bardzo popularne teraz webinary i transmisje live. Doświadczone agencje PR dostosowują lub tworzą nowe strategie działań i pomagają firmom planować adekwatną komunikację zarówno do mediów, jak i partnerów biznesowych, czy klientów. „Firmy nie prowadzą swojego biznesu w próżni - niewłaściwe zarządzanie wizerunkiem w tak newralgicznym okresie, jaki teraz mamy, może doprowadzić do zmniejszenia wartości marki, a co za tym idzie - utratę klientów. Poza codziennymi działaniami klienci oczekują od nas nowych rozwiązań, mądrych inspiracji i zwykłego ludzkiego wsparcia psychicznego, ale także konkretnych informacji, np. o możliwościach działań charytatywnych. Koncentrujemy się na realnej pomocy, dbając przy okazji o wizerunek powierzonych nam marek”- mówi Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK!PR.

2. Odpowiedzialność - klucz do sukcesu
Warto pamiętać, by w komunikatach czy wpisach na kanałach So/Me promować prospołeczną, odpowiedzialną postawę. Zachęcać do zostania w domu, dzielić się pozytywnymi skutkami izolacji i dawać przykład, np. wspierając zbiórkę zaufanej organizacji walczącej z koronawirusem. Jeśli jesteś producentem, a fabryka nie została zamknięta, zapewnij, że twoi pracownicy stosują najważniejsze zasady bezpieczeństwa i że mają zapewnione środki ochronne. Pamiętaj też o tym, by unikać rozprzestrzeniania się fake newsów. Zanim coś udostępnisz, sprawdź kilkukrotnie z jakiego źródła pochodzi dana treść.

3. Edukuj
Ponieważ zyskaliśmy wiele wolnego czasu, warto go wykorzystać. Wejdź w rolę animatora, bądź coacha i podziel się tym, w czym jesteś dobry. Kurs odnowy mebli DIY? Krótka porada video o projektowaniu niewielkich mieszkań? A może korepetycje z doboru kolorów? Twoje audytorium na pewno doceni to, że pamiętasz o nich nawet w tak trudnym czasie. Edukuj, a zyskasz w oczach odbiorców i umocnisz swoją pozycję.

4. Skup się na pozytywach
Wszyscy są już zmęczeni natłokiem negatywnych informacji w mediach. Dlatego warto poszukać tych pozytywnych i podzielić się nimi ze społecznością. „Bardzo potrzebujemy teraz komunikatów, które dają nadzieję, nastrajają optymistycznie, oczywiście przy zachowaniu granic dobrego smaku. Jesteś producentem mebli wypoczynkowych? Pokaż, że czasem warto opuścić wygodną kanapę i zachęć do domowej sesji jogi. Projektujesz wnętrza? Przygotuj serię: jak mieszka architekt? Zrób zdjęcie domowego biura i swojego zespołu podczas home office” - radzi Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR:

5. Wykorzystaj siłę social mediów
O tym, że w mediach społecznościowych tkwi ogromny potencjał, wiadomo nie od dziś, ale w zaistniałych okolicznościach, ich siła rośnie. Jak ją wykorzystać? Podpowiada Jagoda Mówińska z OKK! PR: „Nasze życie przeniosło się do internetu, a co za tym idzie - na portale społecznościowe. To one pozwalają nam utrzymać kontakt z najbliższymi, ale także - klientami, pracownikami czy partnerami. Daj znać, że nadal jesteś dla nich dostępny. Zakomunikuj, że wciąż działasz, podziel się zdjęciem, uchyl rąbka tajemnicy i pokaż, jak wygląda twoja praca od kuchni”.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.