FacebookInstagramYouTube

Endo.pl i wysyłki relacyjne do influencerek

Endo.pl i wysyłki relacyjne do influencerek

O Kliencie:

Endo powróciło do współpracy z OKK PR po trwającej około 1,5 roku przerwie, w czasie której marka zdecydowała się na korzystanie z usług innej agencji. Nasza bieżąca współpraca dotyczy kompleksowej obsługi PR, włącznie z dedykowanymi akcjami tematycznymi i skrojonym na miarę influencer marketingu.

Marka tworzy od końca lat 90. nowy wzorzec odzieży przede wszystkim dziecięcej, ale nie tylko. Szyte z wysokogatunkowej bawełny, ozdabiane ekologicznymi nadrukami z farb wodnych, zachwycają prostym krojem i starannym wykonaniem. Są synonimem wygody i funkcjonalności. Zabawne rysunki i niejednoznaczne teksty to niebanalne połączenie obrazu z tekstem oraz swoista „rozmowa” pomiędzy dorosłymi i dziećmi. Grafika na dzianinach dla dorosłych oraz kultowe misie Endo nawiązują do podobnych produktów z działu dziecięcego, rozpoczynając dialog pomiędzy tymi światami, wzajemnie ucząc i bawiąc. Endo kieruje swoją ofertę do całej wielopokoleniowej rodziny. Rodziny, w której dzieci wzrastają na szczęśliwych i pewnych siebie ludzi, mocno wspieranych w swoim harmonijnym rozwoju przez wszystkich jej członków. Misja Endo to umacnianie i inspirowanie do budowania i zacieśniania tych najważniejszych więzi.

Więcej o Endo na stronie www.endo.pl

Zakres działań:

Głównym celem cyklicznych wysyłek relacyjnych było utrzymanie dotychczasowych, stale pielęgnowanych relacji zbudowanych z influencerkami parentingowymi i lifestylowymi oraz nawiązanie nowych kontaktów kluczowych dla rozszerzenia zasięgu akcji pośród potencjalnych grup docelowych. Wyselekcjonowane instamamy otrzymały od Endo pięknie zapakowane zestawy ubranek dziecięcych z bieżącej kolekcji, które samodzielnie dopasowały do rozmiarów, potrzeb i upodobań swoich pociech. Możliwość indywidualnego wyboru produktów w obrębie nowej kolekcji i wdrożenie delikatnych sugestii dotyczących aktualnie promowanych linii pozwoliły nam dotrzeć ze spójną, nienachalną i naturalnie poprowadzoną komunikacją do influencerek, z którymi identyfikują się potencjalne klientki Endo.

Produkty z najnowszej kolekcji w łącznie trzech turach trafiły do szaf dzieci opiniotwórczych influencerów i blogerów parentingowych i lifestylowych. Do zadań agencji OKK! należało wyselekcjonowanie osób zaproszonych do akcji w oparciu o założenia ustalone z marką, zbudowanie z nimi przyjaznej relacji i realizacja wysyłki. Podczas całej akcji dbaliśmy o zachowanie stałego kontaktu z blogerami, koordynowaliśmy następujące po sobie etapy działań (kontakt-ustalenia-zamówienie-wysyłka-dostawa-realizacja zadań) łącznie z nadzorem nad wywiązaniem się z założonych świadczeń. Influencerki z przyjemnością publikowały starannie przygotowanie zdjęcia i video prezentujące stylizacje z produktami Endo. Z uwagi na wypracowane relacje i określoną dowolność w doborze rzeczy instamamy z entuzjazmem pokazywały stylizacje w swoich kanałach social media w znacznie większej ilości niż wstępnie ustalona. Dodatkowo współpracujące influencerki otrzymywały również możliwość przygotowania konkursu lub rozdania z kodami rabatowymi od Endo a także promowały odrębne inicjatywy marki takie jak akcja #wspierampolskiemarki, konkursy tematyczne czy wesołe grafiki dotyczące odporności i walki z wirusami.

Efekty:

Zwiększenie świadomości na temat marki wśród liderów opinii oraz ich fanów i obserwujących. Szeroka publikacja zdjęć, IG stories i video z unboxingiem i dopracowanymi stylizacjami na zasięgowych profilach na Instagramie, Facebooku i blogach. Solidnie i skrupulatnie przeprowadzony proces nawiązania kontaktu i realizacji wysyłek pozwolił zlojalizować ponad 20 nowych influencerek i dotrzeć do ich fanów w naturalny sposób a także pozyskać wysokiej jakości kontent zdjęciowy. Dobrze poprowadzona współpraca relacyjna wpłynęła pozytywnie na zwiększenie zainteresowania marką i przyrost fanów na Instagramie i Facebooku oraz pomogła w promocji bieżących inicjatyw jak dedykowane akcje, promocje czy konkursy.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.