Konkurs na 18-lecie Muraspec w Polsce

Konkurs na 18-lecie Muraspec w Polsce

O Kliencie:
Muraspec to światowej sławy producent oklein ściennych i wyjątkowych materiałów do dekoracji wnętrz. Ponad 130 lat doświadczenia, w tym 18 na rynku polskim, daje gwarancję stabilności i najwyższej jakości. Realizacje Muraspec można znaleźć w najlepszych hotelach, biurach, szpitalach, sklepach i rezydencjach na całym świecie. Projekt dotyczył zorganizowania konkursu: „Ściana, kluczowym elementem wnętrza publicznego" z okazji 18-lecia funkcjonowania marki na rynku krajowym.

Zakres działań:
Opracowaliśmy strategię komunikacji konkursu. Do zadań agencji należało doradztwo komunikacyjne, działania media relations, wybranie Jury i patronatów medialnych. Przygotowanie layoutu konkursu, promocja wydarzenia. Zorganizowanie i poprowadzenia obrad Jury. Rozesłanie do mediów, a także dopilnowanie publikacji wyników konkursu.

Efekty:
Opracowaliśmy skuteczną komunikację skierowaną do architektów, projektantów i grafików. Efektem działań były liczne publikacje Internetowe i prasowe oraz duża popularność konkursu, która zaowocowała kilkudziesięcioma zgłoszeniami.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.