Oficjalne otwarcie DŁUGAshowroom 24.05.2016

Oficjalne otwarcie DŁUGAshowroom 24.05.2016

O kliencie:
Luksusowy salon wnętrzarski oferujący poza dobrym designem i wysokiej jakości artykułami wnętrzarskimi również pomoc dla architektów, projektantów i dekoratorów z zakresu doradztwa od koncepcji po kompleksowy montaż. Klienci mogą także skorzystać z pomocy współpracujących firm świadczących usługi dotyczące m.in. metaloplastyki, odlewnictwa i spawania form metalowych, stolarstwa, krawiectwa i dekoratorstwa czy wykończenia wnętrz.

Zakres działań:
Do zadań Agencji OKK należało zorganizowanie patronatów medialnych, przygotowanie tekstu zaproszenia oraz informacji zapowiadającej do mediów, dopilnowanie ich publikacji oraz zaproszenie gości i partnerów spotkania z gwarancją ustalonej frekwencji. OKK podjęło się doradztwa merytorycznego, stworzenia harmonogramu spotkania i poprowadzenia go, zapewnienia hostessy, upominków dla gości oraz organizacji konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. W ramach usług nasza Agencja zapewniła także napisanie relacji z wydarzenia, dopilnowanie publikacji i ich monitoring w czasopismach, blogach oraz portalach branżowych, wnętrzarskich i dekoratorskich.

Efekty:
W wydarzeniu wzięło udział około 150 osób związanych zawodowo z architekturą, projektowaniem wnętrz oraz mediami branżowymi. W efekcie działań public relations pojawiło się około 40 publikacji dotyczących otwarcia salonu w prasie i internecie.

Relacja:
Rozmowy o kondycji polskiego designu, prezentacje firm wnętrzarskich oraz przybliżenie idei wyjątkowego miejsca przyjaznego architektom oficjalnie rozpoczęły działalność DŁUGA showroom w Warszawie. 24 maja 2016 r. wnętrza tego salonu były pełne pozytywnej energii oraz architektów, projektantów wnętrz i przedstawicieli mediów.

Goście wydarzenia promującego otwarcie salonu mieli niepowtarzalną okazję nie tylko posłuchać wywiadu na żywo, ale też osobiście porozmawiać z polskimi designerami Tomaszem Rutkiewiczem z TAR oraz Agatą Kulig z MALAFOR. Dyskutowano o kondycji polskiego wzornictwa na tle innych krajów, wzroście świadomości wśród odbiorców oraz perspektywach na przyszłość. Można było także zapoznać się z ofertą wyjątkowych rozwiązań dekoracji ściennych Fluffo oraz poznać produkty Benjamin Moore. Była to także doskonała okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych.

Twórcom DŁUGA showroom zależało na tym, aby architekci wnętrz mieli miejsce, które pomaga im kompleksowo realizować swoje projekty, wspierając ich wszelkie działania i oferując, poza artykułami wnętrzarskimi, najwyższej jakości usługi.
Przestrzeń stworzona do spotkań architektów z klientami, duży wachlarz usług niezbędnych na każdym etapie powstawania wnętrz, polski design na najwyższym poziomie oraz bogata gama artykułów wnętrzarskich, wśród których znalazły się również produkty z metaloplastyki to cechy wyróżniające DŁUGA showroom spośród innych salonów wnętrzarskich. TAR, MALAFOR, Oskar Zięta, FLUFO, Benjamin Moore to tylko niektóre marki spośród obecnych w nowo otwartej przestrzeni przy ulicy Długiej w Warszawie. Produkty DŁUGA showroom przypadną do gustu nie tylko zwolennikom stylu industrialnego, chociaż wiele tu metalu, porozbiórkowego drewna i innych nietypowych materiałów.

Do tego usługi z zakresu rozwoju osobistego, w tym warsztaty i sesje terapeutyczne oferowane przez MINDroom pozwoliły stworzyć miejsce, w którym sformułowanie „terapia wnętrza” nabiera wielowymiarowego znaczenia.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.