Otwarcie Salon Sprzedaży Profbud - 21.06.2016

Otwarcie Salon Sprzedaży Profbud - 21.06.2016

O kliencie:
Profbud to firma deweloperska zajmująca się budową i sprzedażą luksusowych osiedli mieszkaniowych w Warszawie. Inwestycje tej formy zostały nagrodzone wyróżnieniami "Jakości Roku" 2013 dla projektu Apartamenty Płomyka oraz "Inwestycji Roku" 2013 i "Jakości Roku" 2014 dla osiedla Eskadra. Spółka z polskim kapitałem.

Zakres działań:
Do zadań naszej Agencji należało opracowanie całościowej koncepcji wydarzenia i zaproszenie przedstawicieli mediów i partnerów oraz zadbanie o to, aby przybyli na uroczystość z gwarancją ustalonej frekwencji. OKK zapewniła oprawę wizualną, dekorację wnętrza i okolicy salonu, organizację cateringu, zaproszenie prowadząceje spotkanie Ewy Mierzejewskiej oraz hostess, które zostały ubrane w sukienki Anny Łukomskiej.
W ramach usługi stworzyliśmy harmonogram spotkania, zadbaliśmy o prawidłowy przebieg oraz zorganizowaliśmy konkursy z atrakcyjnymi nagrodami dla przedstawicieli mediów. Nasza Agencja zajęła się także przygotowaniem materiałów PR, w tym wywiadów, materiałów video oraz relacji z wydarzenia, dopilnowaniem publikacji i ich monitoringiem w mediach.

Efekty:
Na spotkanie przybyło około 30 dziennikarzy i przedstawicieli mediów branżowych oraz lifestylowych. W efekcie pojawiły się relacje, fotorelacje, wywiady oraz około 50 publikacji z wydarzenia w różnych mediach.

Relacja:
Dnia 21 czerwca odbyło się otwarcie nowego Salonu Sprzedaży firmy deweloperskiej Profbud, zlokalizowanego na warszawskim Bemowie przy ul. Dywizjonu 303 nr 139. Salon Sprzedaży marki Profbud to prawdziwe dzieło sztuki – łączy w sobie elementy artystyczne i design z nowoczesnymi technologiami i najnowszymi trendami w zakresie kreowania doświadczenia zmysłowego gości. Powstanie tego punktu to spora innowacja – zazwyczaj biura sprzedaży firm deweloperskich mieszczą się w stawianych na budowie kontenerach. Profbud nie tylko zrealizował stacjonarny Salon, ale zadbał też o jakość jego wykonania – wnętrze zaprojektowane zostało przez światowej sławy designera Roberta Majkuta, autora takich realizacji jak ekskluzywne kino Orange Cinemas w Pekinie, słynny fortepian Whaletone czy nagradzane za projekt wnętrze Multikina w warszawskiej galerii Złote Tarasy.
- Postawiliśmy na klarowną, czytelną funkcję przestrzeni, jej podział na nowoczesne rozwiązania prezentacyjne zakładające dużą interaktywność z kupującym, ekspozycję zaawansowanych makiet, ściśle idący z wytycznymi marki koloryt, unikalną atmosferę oraz dużą otwartość – mówił Robert Majkut podczas ceremonii otwarcia. Wnętrze utrzymane jest w trzech barwach: bieli, czerwieni i czerni, zaś przejścia pomiędzy tymi intensywnymi kolorami łagodzą cieniowania i kształty. Salon wyposażony jest w indywidualnie zaprojektowane meble (biurka sprzedawców, stoły, szafki i regały), i nowoczesne materiały, jak np. paperstone czy laboratoryjne szkło (wykonano z niego spektakularną lampę z 44 szklanych rur, znajdującą się w centralnej części Salonu). Tylną część pomieszczenia zdobi wykonany z drewna, przestrzenny relief, zaś całą kompozycję dopełnia indywidualnie drukowana, cieniowana gradientem wykładzina.
O wyposażenie Salonu w nowoczesne i designerskie rozwiązania zadbało studio THIS, zajmujące się m.in. wzornictwem przemysłowym i architekturą w obszarze detali i wnętrz. THIS wykonało prototypy mebli i opracowało unikalną stylistykę makiet osiedli (Awangardy, Dekady i Stelli) prezentowanych w gablotach. Kamil Pączkowski, design manager z firmy THIS, wraz z zespołem zadbał również o wyposażenie biura w najnowocześniejsze rozwiązania: w blaty biurek sprzedawców wkomponowano ekrany, na których klienci mogą oglądać rzuty mieszkań w 3D, zaś szklane ściany sali konferencyjnej pokryto inteligentną folią (jednym kliknięciem można zmniejszyć jej przezierność). Aby zbudować unikalne doświadczenie dla gości, w salonie emitowany jest specjalnie skomponowany zapach i muzyka, przywodzące na myśl uczucia towarzyszące decyzji o zakupie mieszkania. - Wiemy, jak przełomową decyzją dla wielu naszych Klientów jest zakup mieszkania, dlatego chcieliśmy uczynić ten moment jeszcze bardziej niezwykłym i przyjemnym. Kluczowe jest też to, że chcieliśmy zrobić coś nowego, coś unikalnego, z czym nie mogą oni spotkać się w żadnym innym biurze deweloperskim. Poprzez Salon Sprzedaży chcieliśmy także zwizualizować naszym Klientom, z jaką jakością będą mogli spotkać się na naszych osiedlach. Chcemy kreować produkty szyte na miarę i wyznaczać trendy – mówił Bohdan Szułczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Profbud.
W Salonie Sprzedaży dostępne są trzy najnowsze inwestycje firmy Profbud: osiedla Awangarda, Dekada i Stella. Więcej informacji www.profbud.info

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.