FacebookInstagramYouTube

Spotkanie prasowe w Centrum Cosentino Polska - 12.09.2018

Spotkanie prasowe w Centrum Cosentino Polska - 12.09.2018

Relacja:

12. września, w podwarszawskim Parzniewie, odbyło się śniadanie prasowe, które oficjalnie otworzyło Centrum Logistyczne hiszpańskiej firmy Cosentino, produkującej powierzchnie architektoniczne z andaluzyjskich kamieni. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele mediów a także goście specjalni – Vanessa Feo, zarządzająca komunikacją Grupy Cosentino oraz Influencerka – Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako minimaliving.
Grupa Cosentino jest rodzinną firmą kamieniarską, ale o globalnym zasięgu. W lutym 2018 roku, w podwarszawskim Parzniewie, powstało pierwsze w Polsce Centrum Logistyczne Cosentino, oficjalnie zaprezentowane mediom 12. września br. Ambasadorami marek, składających się na ofertę firmy są: amerykańska supermodelka - Cindy Crawford oraz hiszpański tenisista – Rafael Nadal.

W zorganizowanym przez agencję OKK! PR wydarzeniu udział wzięli dziennikarze i przedstawiciele blisko 20. redakcji. Event podzielono na trzy części. W pierwszej z nich Miguel Sierra – Dyrektor Generalny Cosentino Polska oraz Aneta Konowrocka - Koordynator Marketingu, przybliżyli gościom wizję i misję firmy, a także marki składające się na ofertę Cosentino, czyli – Silestone, Dekton oraz Sensa.

„Dlaczego otworzyliśmy Centrum Cosentino Polska? Zależało nam na tym, aby stworzyć kamieniarzom przestrzeń, w której będą mogli znaleźć wszystko to, czego potrzebują. Dzięki takiemu podejściu zapewniamy różnorodną i kompleksową ofertę, ale zebraną w jednym miejscu - Centrum Cosentino” - Miguel Sierra, Dyrektor Generalny Cosentino Polska.

„Jest to bardzo ważny moment dla Cosentino Poland. Otwarcie Centrum pozwoli nam w pełni rozwinąć działanie firmy, którego istotnym elementem będą intensywne działania, mające na celu wzmocnienie świadomości marki w Polsce. Do współpracy zapraszamy media, architektów, jak również przedsiębiorstwa z obszaru architektury, wystroju wnętrz i technologii.” – Aneta Konowrocka, koordynator marketingu Cosentino Polska

Po skończonej prezentacji goście oprowadzeni zostali po bibliotece kamienia, gdzie przygotowywane i przechowywane są produkty marek Cosentino. Przedstawiciele mediów mieli okazję zobaczyć pracę zespołu od „kuchni” i dopytać o poszczególne kolekcje.

W harmonogramie wydarzenia uwzględniono również warsztaty kreatywne, które poprowadziła Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako @minimaliving, influencerka, blogerka, dziennikarka. Profil Kasi na Instagramie śledzi ponad 200 tysięcy obserwujących. Dziennikarze mieli okazję zarówno posłuchać o technice robienia dobrych zdjęć, jak i wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Efekty artystycznych zmagań można podziwiać na Instagramie pod hasztagiem #CosentinoPolska.

Całemu wydarzeniu towarzyszyły przysmaki prosto z Iberii, serwowane przez hiszpańskich kucharzy, którzy zadbali o podniebienia wszystkich uczestników.

Więcej informacji o Grupie Cosentino oraz jej markach na stronie: http://www.cosentino.com/

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.