FacebookInstagramYouTube

Targi Sztuki Dostępnej – druga edycja! – 16-17.11.2019

Targi Sztuki Dostępnej – druga edycja! – 16-17.11.2019

O Kliencie:
Targi Sztuki Dostępnej to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku sztuki. Jego celem jest prezentacja i sprzedaż dzieł sztuki po przystępnych cenach oraz przybliżenie zagadnień dotyczących różnych dziedzin sztuki współczesnej. Inicjatorkami projektu jest znana dziennikarka Ewa Mierzejewska i doświadczona warszawska marszandka Lena Szwed-Strużyńska. Wydarzenie ma charakter cykliczny, a w listopadzie odbyła się jego druga edycja.

Zakres działań:
Do zadań agencji OKK! należała promocja wydarzenia. Prowadzenie biura prasowego, wysyłka komunikatów medialnych, podtrzymywanie stałego kontaktu z mediami i partnerami wydarzenia oraz aranżacja wywiadów na łamach prasy i radia.

Efekty:
W porównaniu do pierwszej edycji Targów Sztuki Dostępnej listopadowa odsłona wydarzenia odnotowała jeszcze większą frekwencję gości. W mediach ukazało się ponad 100 publikacji. W ramach działań promocyjnych organizatorki brały udział w licznych wywiadach w radiu i na łamach prasy. Zapowiedź i relacja z wydarzenia były szeroko komentowane w mediach ogólnoinformacyjnych, lifestylowych oraz branżowych. Osiągnięty zasięg medialny akcji przekroczył założone KPI.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.