„Rzeka urzeka” to akcja prowadzona w ramach Tygodnia Rzek WWF, która miała na celu pokazać, jak ważne dla naszego życia są rzeki. Dostarczają nam nie tylko wodę, ale także masę wspomnień. W Polsce jest ich ponad 150 tysięcy kilometrów, co stanowi ogromne dziedzictwo przyrodnicze. Z tej okazji WWF Polska i Geberit, wieloletni partner programu Strażnicy Rzek WWF, połączyły siły, aby poruszyć serca Polaków i obudzić w nich sympatię oraz sentyment do rzek.
Profesor Jerzy Bralczyk, narciarz wysokogórski Andrzej Bargiel, podróżnik Marek Kamiński oraz architekci i projektanci a wśród nich: Anna Koszela, Barbara Bardecka, Kasia Orwat, Anna Olga Chmielewska, Jola Skóra, Joanna Kulczyńska, Magdalena Federowicz-Boule Żaneta Mikołajczyk, Katarzyna Szramek, Bartosz Trzop, Tomasz Słomka, Robert Konieczny, Jacek Tryc, Grzegorz Goworek, Jan Sikora – to właśnie oni podzielili się z nami swoimi wspomnieniami dotyczącymi rzek. Do akcji przyłączyli się również indywidualni użytkownicy Instagrama.
Do zadań agencji OKK! należało wsparcie PR-owe wydarzenia. Zaprosiliśmy do współpracy zaprzyjaźnionych architektów i prof. Bralczyka. Braliśmy czynny udział w nagraniach video oraz promowaliśmy akcję w mediach. Koordonawyliśmy przebieg projektu z ramienia naszego klienta Geberit Polska.
Efekty:
Akcja #rzekaUrzeka była szeroko komentowane w mediach. Do udziału w nagraniach udało nam się zaprosić znanych architektów, ludzi ze świata sportu, kultury i sztuki. Zarejestrowano 30 publikacji o łącznym dotarciu 900 000. Informacje o akcji pojawiły się m.in. w elle.pl/decoration, kobieta.interia.pl, tvn.warszawa.pl, nowymarketing.pl, gospodarkamorska.pl