logo okk

Komunikacja czy porozumienie?

17. edycji OKK! Design - 09.03.2020

OKK! design to cykl spotkań dedykowanych architektom i projektantom, organizowanych od 2012 roku. Zagadnienia poruszane podczas każdej edycji skupiają się wokół tematyki: architektury, designu, wnętrz mieszkalnych i komercyjnych. Autorką projektu jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR.

Tematem przewodnim 17. edycji była komunikacja. W roli Gościa Specjalnego wystąpił prof. Jerzy Bralczyk. Wśród panelistów oraz gości wydarzenia znaleźli się również: Małgorzata Szczepańska, ELLE Decoration Polska, Anna Grużewska, red. naczelna Czas na Wnętrze, Dominika Olszyna, Wirtualna Polska, architekt Paweł Sokół, Bajer | Sokół TEAM, architekt Magdalena Federowicz-Boule, Tremend, architekt Aleksander Jankowski Jankowski i Opyrchał Pracownia Projektowa, architekt Dominika Zielińska, workplace, Olga Kisiel-Konopka, OKK!, Katarzyna Księżopolska, MAGAZIF, Michał Bachowski, NOIZZ.pl, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, M jak mieszkanie, Urzadzamy.pl, architekt Roland Stańczyk, RS Studio Projektowe, architekt Ida Mikołajska, Mikołajska Studio, Ewa Mierzejewska, Ewa i wnętrze, architekt Jacek Tryc, Jacek Tryc-wnętrza, Grzegorz Goworek, STUDIO.O. organic design, Zuza Dominów, Homebook, Cezary Kowalczyk, GROHE.

Partnerzy spotkania: Acustio, ArcInteriors, Barlinek, Baobab, Bora, Cosentino, Ditta Zimmermann, Gawlik Design, Grohe, Kreon, Forbo, MYSIA 3, Hoder, Petite Friture, Serax, Valerie Objects, Lee Broom, Lambert & Fils, IOTA Swings, Alba 1913, Fritz-kola, Sucre, Vasco, Zamek Gniew.

Spotkanie zainicjowane przez właścicielkę OKK! PR Olgę Kisiel-Konopkę, zgromadziło ponad 200 uczestników.

Zakres działań

Nasz zespół odpowiadał za pełną organizację wydarzenia. Opracowaliśmy koncepcję wydarzenia, zaprosiliśmy panelistów oraz gości specjalnych, podzieliliśmy dyskusję na sekcje tematyczne. Pozyskaliśmy Partnerów, których wspieraliśmy w jak najlepszej prezentacji marki na stoiskach. Komunikowaliśmy również wydarzenie w mediach oraz social mediach. Pozyskaliśmy patronaty medialne kluczowych mediów w branży.

Efekty

Wydarzenie odwiedziło około 200 uczestników. Na temat inicjatywy pojawiło się w mediach około 50. publikacji.