logo okk

Endo.pl i wysyłki relacyjne do influencerek

O Endo

Marka tworzy od końca lat 90. nowy wzorzec odzieży przede wszystkim dziecięcej, ale nie tylko. Szyte z wysokogatunkowej bawełny, ozdabiane ekologicznymi nadrukami z farb wodnych, zachwycają prostym krojem i starannym wykonaniem. Są synonimem wygody i funkcjonalności. Zabawne rysunki i niejednoznaczne teksty to niebanalne połączenie obrazu z tekstem oraz swoista „rozmowa” pomiędzy dorosłymi i dziećmi. Grafika na dzianinach dla dorosłych oraz kultowe misie Endo nawiązują do podobnych produktów z działu dziecięcego, rozpoczynając dialog pomiędzy tymi światami, wzajemnie ucząc i bawiąc. Endo kieruje swoją ofertę do całej wielopokoleniowej rodziny. Rodziny, w której dzieci wzrastają na szczęśliwych i pewnych siebie ludzi, mocno wspieranych w swoim harmonijnym rozwoju przez wszystkich jej członków. 

Misja Endo to umacnianie i inspirowanie do budowania i zacieśniania tych najważniejszych więzi.

Zakres działań

Głównym celem cyklicznych wysyłek relacyjnych było utrzymanie dotychczasowych, stale pielęgnowanych relacji zbudowanych z influencerkami parentingowymi i lifestylowymi oraz nawiązanie nowych kontaktów kluczowych dla rozszerzenia zasięgu akcji pośród potencjalnych grup docelowych. Wyselekcjonowane instamamy otrzymały od Endo pięknie zapakowane zestawy ubranek dziecięcych z bieżącej kolekcji, które samodzielnie dopasowały do rozmiarów, potrzeb i upodobań swoich pociech. Możliwość indywidualnego wyboru produktów w obrębie nowej kolekcji i wdrożenie delikatnych sugestii dotyczących aktualnie promowanych linii pozwoliły nam dotrzeć ze spójną, nienachalną i naturalnie poprowadzoną komunikacją do influencerek, z którymi identyfikują się potencjalne klientki Endo.

Do zadań agencji OKK! należało wyselekcjonowanie osób zaproszonych do akcji w oparciu o założenia ustalone z marką, zbudowanie z nimi przyjaznej relacji i realizacja wysyłki. Podczas całej akcji dbaliśmy o zachowanie stałego kontaktu z blogerami, koordynowaliśmy następujące po sobie etapy działań (kontakt-ustalenia-zamówienie-wysyłka-dostawa-realizacja zadań) łącznie z nadzorem nad wywiązaniem się z założonych świadczeń. Influencerki z przyjemnością publikowały starannie przygotowanie zdjęcia i video prezentujące stylizacje z produktami Endo. Z uwagi na wypracowane relacje i określoną dowolność w doborze rzeczy instamamy z entuzjazmem pokazywały stylizacje w swoich kanałach social media w znacznie większej ilości niż wstępnie ustalona. Dodatkowo współpracujące influencerki otrzymywały również możliwość przygotowania konkursu lub rozdania z kodami rabatowymi od Endo a także promowały odrębne inicjatywy marki takie jak akcja #wspierampolskiemarki, konkursy tematyczne czy wesołe grafiki dotyczące odporności i walki z wirusami.

Efekty:

Zwiększenie świadomości na temat marki wśród liderów opinii oraz ich fanów i obserwujących. Szeroka publikacja zdjęć, IG stories i video z unboxingiem i dopracowanymi stylizacjami na zasięgowych profilach na Instagramie, Facebooku i blogach. Solidnie i skrupulatnie przeprowadzony proces nawiązania kontaktu i realizacji wysyłek pozwolił zlojalizować ponad 20 nowych influencerek i dotrzeć do ich fanów w naturalny sposób a także pozyskać wysokiej jakości kontent zdjęciowy. Dobrze poprowadzona współpraca relacyjna wpłynęła pozytywnie na zwiększenie zainteresowania marką i przyrost fanów na Instagramie i Facebooku oraz pomogła w promocji bieżących inicjatyw jak dedykowane akcje, promocje czy konkursy.