logo okk

Międzynarodowa edycja konkursu Ceramika Paradyż dla architektów i projektantów

Paradyż Designers 2024

OKK! PR odpowiadała za kompleksową obsługę komunikacyjną trzeciej edycji konkursu Paradyż Designers, organizowanego przez Ceramikę Paradyż – po raz pierwszy w edycji międzynarodowej. Konkurs skierowany był do architektów, projektantów oraz studentów kierunków artystycznych, a jego głównym tematem było projektowanie przestrzeni z wykorzystaniem innowacyjnych spieków wielkoformatowych TRI-D.

Tegoroczne obrady jury odbyły się w kameralnej przestrzeni biura OKK! PR, które na jeden dzień stało się centrum międzynarodowego designu. Była to wyjątkowa okazja do spotkania i rozmowy z wybitnymi architektami, artystami i krytykami wzornictwa. Kurator merytoryczny konkursu, Marcin Szczelina, poprowadził spotkanie, nadając mu kierunek i architektoniczną głębię.

Laureaci konkursu Paradyż Designers zostali zaproszeni przez Ceramikę Paradyż na 62. edycję targów Salone del Mobile Milano. Podczas pobytu w Mediolanie zwycięzcy mieli okazję zwiedzić najważniejsze stoiska, odkrywać aktualne trendy, a także odwiedzić najbardziej inspirujące realizacje architektoniczne miasta. Udział w wydarzeniu był ukoronowaniem konkursu i szansą na kontakt z międzynarodowym środowiskiem designu.

22 maja 2024 roku w prestiżowych wnętrzach Reduty Banku Polskiego w Warszawie odbyła się uroczysta Gala Finałowa konkursu. W wydarzeniu wzięło udział ponad 150 gości – czołowych przedstawicieli świata architektury, designu, mediów i biznesu.

 

Do konkursu przesłano niemal tysiąc prac z całego świata, w tym m. in. z z Polski, Hiszpanii, Włoch, Ukrainy, Malezji, RPA, USA, Egiptu, Indonezji, Nigerii i Turcji.

Zakres działań

Agencja OKK! PR odpowiadała za:

– opracowanie koncepcji kreatywnej i komunikacyjnej konkursu,

– współtworzenie prestiżowego, międzynarodowego składu jury,

– działania PR i media relations,

– organizację obrad jury,

– wsparcie organizacyjne Gali Finałowej,

– opiekę komunikacyjną nad obecnością laureatów na targach Salone del Mobile Milano.

Efekty:

– niespełna 1000 zgłoszeń z całego świata (m.in. Polska, Hiszpania, Egipt, Turcja, Malezja),

– konkurs wspierany przez ArchDaily – największy portal o architekturze na świecie,

– dotarcie z komunikacją do kilkuset tysięcy odbiorców,

– znaczący wzrost zainteresowania spiekami TRI-D i kolekcją Paradyż My Way,

– ugruntowanie pozycji Ceramiki Paradyż jako lidera estetyki, jakości i innowacyjności.

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.