logo okk

Konkursu Samsung The Frame

O projekcie

31 lipca 2023, podczas uroczystego webinaru OKK! PR, poznaliśmy laureatów konkursu Samsung The Frame „Zrób to po swojemu”. Profesjonalne jury, pod przewodnictwem prof. Jana Sikory, spośród ponad 200 nadesłanych prac wyłoniło zwycięzcę nagrody głównej – sesji zdjęciowej wykonanej przez samego Szymona Brodziaka oraz trzy wyróżnienia. 

To spośród nich znakomite jury złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz pod przewodnictwem prof. Jana Sikory wyłoniło laureatów. W skład komisji eksperckiej, która zebrała się 26 lipca w biurze OKK!PR, weszli:  prof. Jan Sikora  (ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz), dr hab. Szymon Hanczar (ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), Michał Piernikowski (Łódź Design Festival), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Agnieszka Leszczyńska-Mieczkowska (Art in Architecture), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. Magazif) oraz z ramienia organizatora Dorota Rek (Samsung Polska). Po burzliwych dyskusjach jury wybrało 11 topowych prac, spośród których poprzez głosowanie wyłoniono laureatów – zwycięzcę nagrody głównej oraz trzy wyróżnienia.

Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!

Patronat medialny: Forbes, LABEL, Czas na Wnętrza, Elle decoration, MAGAZIF, WhiteMad, designteka.pl

 

Profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamową kampanię ambasadorską o ogólnopolskim zasięgu wygrała Julia Kilczewska z JK Interiors.

Zakres działań

Opracowaliśmy całą koncepcję konkursu – od nazwy przez organizację, stworzenie dedykowanej platformy www.konkurstheframe.pl, komunikację w mediach po pozyskanie patronów medialnych. Zaprosiliśmy do jury jedenastu ekspertów i praktyków z branży architektury wnętrz. Od redaktorów naczelnych i dziennikarzy najlepszych magazynów oraz portali poświęconych tematyce aranżacji przestrzeni, przez znamienitych architektów, po wykładowców Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu i Gdańsku. Przeprowadziliśmy szeroko zakrojoną kampanię promującą konkurs, która obejmowała zarówno działa w mediach online, jak i kanały offline-owe. Przygotowaliśmy pakiet materiałów graficznych promujących konkurs. Powstało 5 komunikatów prasowych dedykowanych konkursowi. Treści promujące konkurs pojawiały się regularnie w prasie z segmentu Art&Design, na portalach internetowych zewnętrznych i własnych oraz na różnych kanałach SoMe. Dopasowaliśmy kanały komunikacji i sposób dotarcia do różnych grup docelowych. W tym celu wykorzystaliśmy także komunikację na grupach na Facebooku – otwartych i zamkniętych, stały kontakt z Uczelniami Wyższymi. Do promocji zaangażowali się również członkowie Jury, którzy zachęcali do udziału w konkursie nie tylko projektantów i architektów, a także studentów. Konkurs promowany był podczas webinarów OKK! design.

Patronat medialny nad konkursem objęły największe i najważniejsze portale oraz magazyny branżowe w Polsce: Forbes, LABEL, Czas na Wnętrza, Elle decoration, MAGAZIF, WhiteMad, designteka.pl.

Byliśmy odpowiedzialni również za zorganizowanie obrad jury i oficjalnego ogłoszenia wyników.

Efekty

Dzięki przeprowadzonemu konkursowi udało się bezpośrednio dotrzeć i zaangażować architektów i projektantów wnętrz, a przez działania podejmowane przez nich na profilach firmowych i prywatnych w SoMe, także pośrednio do ich klientów oraz osób interesujących się designem.

Nadesłano ponad 200 zgłoszeń konkursowych.