Pierwsza edycja festiwalu Break in Classic, która odbyła się w dniach 15–17 sierpnia 2025 roku w malowniczym parku otaczającym barokowy Pałac Bielińskich – siedzibę Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim – na długo pozostanie w pamięci miłośników piękna jako jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych mijającego lata. Trzydniowe święto muzyki, o nowatorskiej formule, wymarzone i wykreowane przez dyrektorów artystycznych – światowej sławy artystów Jakuba Józefa Orlińskiego i Aleksandra Dębicza, którzy jednocześnie pełnili rolę charyzmatycznych konferansjerów – od samego początku wzbudzało ogromne zainteresowanie. Większość karnetów i biletów została zarezerwowana już w pierwszych tygodniach sprzedaży! Ostatecznie festiwal przyciągnął blisko 5 tysięcy osób i zakończył się zapierającym dech w piersiach Grande Finale. Zachwycona i wzruszona publiczność okrzyknęła wydarzenie spektakularnym sukcesem, a organizatorzy już dziś zapowiadają kolejną edycję – latem 2026 roku, w tym samym magicznym miejscu.
W festiwalowej Strefie Komfortu – przygotowanej wspólnie z naszymi Klientami Domoteką i BoConcept – publiczność mogła spotkać się z artystami, odpocząć i cieszyć się atmosferą lata w otoczeniu pięknego designu.
– wsparcie komunikacji wydarzenia poprzez przygotowanie i dystrybucję materiałów PR,
– budowanie narracji w mediach wokół nowatorskiej formuły festiwalu, jego lokalizacji oraz udziału światowej sławy artystów,
– pozyskanie i koordynacja partnerów do festiwalowej Strefy Komfortu (Domoteka i BoConcept),
– stworzenie przestrzeni spotkań publiczności z artystami w otoczeniu designu, podkreślającej prestiż wydarzenia,
– zaproszenie i koordynacja obecności kluczowych gości ze świata architektury, mediów i biznesu,
– wsparcie w działaniach wizerunkowych i medialnych partnerów festiwalu.