OKK! PR odpowiadała za kompleksową obsługę komunikacyjną trzeciej edycji konkursu Paradyż Designers, organizowanego przez Ceramikę Paradyż – po raz pierwszy w edycji międzynarodowej. Konkurs skierowany był do architektów, projektantów oraz studentów kierunków artystycznych, a jego głównym tematem było projektowanie przestrzeni z wykorzystaniem innowacyjnych spieków wielkoformatowych TRI-D.
Tegoroczne obrady jury odbyły się w kameralnej przestrzeni biura OKK! PR, które na jeden dzień stało się centrum międzynarodowego designu. Była to wyjątkowa okazja do spotkania i rozmowy z wybitnymi architektami, artystami i krytykami wzornictwa. Kurator merytoryczny konkursu, Marcin Szczelina, poprowadził spotkanie, nadając mu kierunek i architektoniczną głębię.
Laureaci konkursu Paradyż Designers zostali zaproszeni przez Ceramikę Paradyż na 62. edycję targów Salone del Mobile Milano. Podczas pobytu w Mediolanie zwycięzcy mieli okazję zwiedzić najważniejsze stoiska, odkrywać aktualne trendy, a także odwiedzić najbardziej inspirujące realizacje architektoniczne miasta. Udział w wydarzeniu był ukoronowaniem konkursu i szansą na kontakt z międzynarodowym środowiskiem designu.
22 maja 2024 roku w prestiżowych wnętrzach Reduty Banku Polskiego w Warszawie odbyła się uroczysta Gala Finałowa konkursu. W wydarzeniu wzięło udział ponad 150 gości – czołowych przedstawicieli świata architektury, designu, mediów i biznesu.
Agencja OKK! PR odpowiadała za:
– opracowanie koncepcji kreatywnej i komunikacyjnej konkursu,
– współtworzenie prestiżowego, międzynarodowego składu jury,
– działania PR i media relations,
– organizację obrad jury,
– wsparcie organizacyjne Gali Finałowej,
– opiekę komunikacyjną nad obecnością laureatów na targach Salone del Mobile Milano.
Efekty:
– niespełna 1000 zgłoszeń z całego świata (m.in. Polska, Hiszpania, Egipt, Turcja, Malezja),
– konkurs wspierany przez ArchDaily – największy portal o architekturze na świecie,
– dotarcie z komunikacją do kilkuset tysięcy odbiorców,
– znaczący wzrost zainteresowania spiekami TRI-D i kolekcją Paradyż My Way,
– ugruntowanie pozycji Ceramiki Paradyż jako lidera estetyki, jakości i innowacyjności.