logo okk

DOMOpasje z Malwinę Konopacką

OKO na design

7 listopada odbyła się kolejna edycja naszych autorskich spotkań organizowanych dla klienta DOMOTEKA z cyklu DOMOpasje.

Wydarzenie połączone było z otwarciem showroomu Malwiny Konopackiej uznanej polskiej projektantki i ilustratorki, która już od dekady wzbogaca świat o swoje wyraziste formy ceramiczne.

Na wystawie można było podziwiać szeroki wachlarz prac artystki – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”, po kultowe modele, takie jak wazony OKO, OKO Cyrk, kubki UCHO czy serie rzeźbiarskich totemów.

Malwina opowiedziała, jak jej twórczość ewoluowała przez lata, zaczynając od ilustracji, aż po trójwymiarowe formy, które na nowo definiują sztukę użytkową. To była wyjątkowa okazja, by znaleźć się blisko twórczyni, odkrywając obiekty, które zmieniają nasze codzienne otoczenie.

Punktem wieczoru było zaprezentowanie najnowszej kolekcji „Po drugiej stronie lustra”. W tej serii artystka po raz pierwszy odsłoniła ceramiczne obiekty pokryte lustrzaną warstwą. Kolekcja ta stanowi znaczący zwrot w podejściu artystki do formy i symboliki jej prac.

„Moje pierwsze wazony bywały nonszalanckie. Zawłaszczały przestrzeń. Lustro to sygnał, że są gotowe wtopić się w otoczenie. Intryguje, pozostawiając wiele możliwości do interpretacji.” – wyjaśnia projektantka. „Lustrzane powierzchnie dodają kolekcji subtelności i pozwalają odbiorcom na osobistą interpretację – stając się częścią przestrzeni i pozwalając, by użytkownicy nadali im własne barwy i znaczenie.”

Podczas rozmowy z Olgą Kisiel-Konopka CEO naszej agencji - Malwina opowiedziała o historii swoich prac i o tym, skąd czerpie inspiracje.

Zakres działań

Agencja OKK! PR odpowiadała za kompleksową organizację oraz promocję wydarzenia, realizując szereg kluczowych działań:

– koordynację logistyczną i techniczną całego przedsięwzięcia,

– zaproszenie starannie dobranej grupy gości, w tym architektów i przedstawicieli mediów,

– organizację profesjonalnej sesji fotograficznej dokumentującej wydarzenie,

– przygotowanie i dystrybucję komunikacji medialnej, skierowanej do odbiorców branżowych,

– rozmowę z zaproszonymi gośćmi prowadziła Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR.

Efekty:
W wydarzeniu wzięło udział ponad 70 osób, a relacje medialne zyskały szeroki zasięg, podkreślając prestiż i profesjonalizm inicjatywy.