Celem cyklu DOMOpasje organizowanego przez OKK! PR klientowi Domoteka jest integracja środowiska architektów, projektantów i miłośników designu wokół inspirujących tematów z pogranicza wnętrz, trendów i osobowości ze świata designu.
29 stycznia 2025 roku spotkaliśmy się w wyjątkowej przestrzeni salonu IWC HOME w warszawskiej Domotece, aby wspólnie celebrować kolejny wieczór z cyklu DOMOpasje. Tym razem hasłem przewodnim wydarzenia były gwiazdy, trendy i kulisy pracy projektantów.
Wydarzenie poprowadziła Olga Kisiel-Konopka, CEO OKK! PR, która od lat z pasją łączy świat PR-u, designu i architektury.
Gościni wieczoru Ola Ziarek zdradziła nam, jak wygląda praca nad metamorfozami wnętrz dla znanych osobowości i jakie triki pozwalają odmienić przestrzeń bez generalnego remontu. „Nie burzymy, zmieniamy” – to jej filozofia, którą podzieliła się z uczestnikami. Nie zabrakło też prognoz na 2025 rok – od kolorów, przez materiały, aż po technologie AI, które coraz śmielej wkraczają do branży wnętrzarskiej.
Z kolei drugi gość specjalny DOMOpasji – Krystian Kowalski zabrał nas w świat projektowania mebli. Opowiedział o procesie tworzenia kultowych już foteli Woo i Botanic dla IWC Home – od pierwszych szkiców po gotowe formy, które łączą ergonomię z pięknem rzemiosła. To była fascynująca podróż przez świat designu, pełna pasji i detali.
Wieczór w DOMOTECE przyciągnął nie tylko profesjonalistów z branży, ale i wszystkich, którzy kochają piękne wnętrza. To było spotkanie pełne rozmów, inspiracji i wymiany doświadczeń. Już nie możemy się doczekać kolejnej edycji!
Agencja OKK! PR odpowiadała za kompleksową organizację oraz promocję wydarzenia, realizując szereg kluczowych działań:
– koordynację logistyczną i techniczną całego przedsięwzięcia,
– zaproszenie starannie dobranej grupy gości, w tym architektów i przedstawicieli mediów,
– organizację profesjonalnej sesji fotograficznej dokumentującej wydarzenie,
– przygotowanie i dystrybucję komunikacji medialnej, skierowanej do odbiorców branżowych,
– rozmowę z zaproszonymi gośćmi prowadziła Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR.
Efekty:
W wydarzeniu wzięło udział ponad 50 osób, a relacje medialne zyskały szeroki zasięg, podkreślając prestiż i profesjonalizm inicjatywy.