logo okk

Przestrzeń inspiracji JUAN już otwarta dla architektów i klientów!

Wejdź do domu z JUAN

15 października 2024 r. podwrocławska Długołęka stała się centrum polskiego designu – wszystko za sprawą marki JUAN, która oficjalnie otworzyła nowy showroom, zaprojektowany z myślą o architektach, projektantach wnętrz i klientach poszukujących najwyższej jakości materiałów do aranżacji wnętrz. Za koncepcję, organizację i komunikację wydarzenia odpowiadała agencja OKK! PR.

Celem eventu było nie tylko zaprezentowanie nowoczesnej przestrzeni ekspozycyjnej, ale również budowanie relacji z przedstawicielami branży kreatywnej i podkreślenie pozycji JUAN jako partnera pierwszego wyboru w świecie projektowania. Hasło „Wejdź do domu z JUAN” stało się symbolicznym zaproszeniem do świata marki – świata, w którym funkcjonalność spotyka się z estetyką, a design z jakością.

Showroom o powierzchni blisko 500 m² to przemyślana przestrzeń stworzona przez architektkę Monikę Staniec we współpracy z Martą Augustyniak. Podzielony na strefy – od kuchni, przez garderobę, aż po strefę relaksu z zielenią zwisającą z sufitu – showroom buduje domowy klimat, idealnie oddający charakter marki JUAN. To miejsce, w którym architekci mogą swobodnie pracować z klientami, korzystając z bogatej wzorcowni ponad 100 dekorów laminatów, płyt meblowych, frontów i akcesoriów, także od renomowanych partnerów.

Wśród gości specjalnych znaleźli się m.in.: Marta Niemywska-Grynasz, Dawid Grynasz, Szymon Hanczar, Piotr Kalinowski oraz Jacek Tryc. Jednym z kulminacyjnych punktów wydarzenia była debata poświęcona roli projektanta w zmieniającym się świecie wnętrz oraz znaczeniu zrównoważonego rozwoju, prowadzona przez właścicielkę agencji OKK! PR – Olgę Kisiel-Konopkę. Rozmowa odbyła się przy oryginalnym stole zaprojektowanym specjalnie do showroomu przez Grynasz Studio.

Całość wydarzenia uświetnił koncert Sabiny Jeszki, finalistki programu „Mam Talent!”, oraz live cooking show, który nie tylko ożywił przestrzeń showroomowej kuchni, ale i podkreślił jej funkcjonalność.

Goście mieli również okazję do networkingu i wymiany doświadczeń w nieformalnej, ciepłej atmosferze.

Zakres działań

Agencja OKK! PR odpowiadała za pełne przygotowanie wydarzenia, w tym:

– opracowanie koncepcji kreatywnej eventu i komunikacji,

– kompleksową organizację wydarzenia,

– zaproszenie gości oraz gości specjalnych,

– wybór i koordynację cateringu,

– prowadzenie panelu dyskusyjnego,

– realizację działań PR przed i po wydarzeniu,

– organizację profesjonalnej relacji foto i wideo.

Jednym z najważniejszych punktów programu była debata prowadzona przez Olgę Kisiel-Konopkę – właścicielkę OKK! PR

Efekty:
Otwarcie showroomu JUAN okazało się sukcesem zarówno frekwencyjnym, jak i wizerunkowym. Dzięki kompleksowej opiece agencji OKK! PR – od koncepcji wydarzenia, przez jego realizację, po działania medialne – marka JUAN skutecznie zbudowała silny przekaz: jest gotowa być jeszcze bliżej architektów i klientów, oferując nie tylko produkty i usługi stolarskie, ale także inspirującą przestrzeń współpracy.

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.