Premiera najnowszej kolekcji Cosentino, która odbyła się w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal, zgromadziła wielu przedstawicieli mediów, uznanych pracowni architektonicznych, studiów kuchennych i pracowni kamieniarskich, pracujących z produktami Cosentino od lat. Gości powitała Anna Dec, by następnie oddać głos Miguelowi Sierra, Dyrektorowi Generalnemu Cosentino Polska.
Nieoczekiwaną atrakcją wieczoru była prezentacja kolekcji mobilnych mebli Normand by Dekton, powstałych w oparciu o najnowsze wzory kolekcji Stonika. Inspirującą, merytoryczną opowieść poprowadziła Aneta Konowrocka, Marketing Coordinator Cosentino Polska. Goście mogli przekonać się na żywo, jak nowa propozycja marki sprawdza się w realnym użytkowaniu, siedząc w trakcie przemówienia przy niezwykłych stolikach kawowych, projektu brazylijskiego projektanta Arthura Athayde, które wkrótce wejdą do oficjalnej sprzedaży.
Zaprezentowane podczas spotkania premierowe wzory kolekcji Stonika: Olimpo, wzorujący się na marmurze karraryjskim, Bergen zainspirowany kamieniem naturalnym Portobello, Arga przypominająca kwarcyt Tadż Mahal i Korso, nawiązujący do wszechstronności marmuru Gris Pulpis, przyjęły tego wieczoru formę kubików, przy których goście poznawali stworzone specjalne na tę okazję zapachy do wnętrz, dedykowane poszczególnym odcieniom kolekcji. Ponadczasowe wzory Stonika, o olśniewającym połysku i wyjątkowej głębi, połączone z niezwykłymi korzenno – drzewnymi nutami perfum, wzbudziły spore zainteresowanie i pobudziły zmysły wszystkich.
Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Pozyskaliśmy patronat medialny cenionych mediów z branży wnętrzarskiej. Zaprosiliśmy gości: w tym architektów, dziennikarzy. Dokonaliśmy wyboru prowadzącej. Koordynowaliśmy również kwestie techniczne tj. nagłośnienie. Do naszych zadań należał także wybór cateringu. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach.
Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ok. 150 gości, przede wszystkim architekci, dziennikarze, partnerzy biznesowi. Zapowiedź i relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowane były w mediach branżowych.