logo okk

Zmysłowa premiera kolekcji Dekton Stonika

Premiera kolekcji Dekton Stonika

Premiera najnowszej kolekcji Cosentino, która odbyła się w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal, zgromadziła wielu przedstawicieli mediów, uznanych pracowni architektonicznych, studiów kuchennych i pracowni kamieniarskich, pracujących z produktami Cosentino od lat. Gości powitała Anna Dec, by następnie oddać głos Miguelowi Sierra, Dyrektorowi Generalnemu Cosentino Polska.

Nieoczekiwaną atrakcją wieczoru była prezentacja kolekcji mobilnych mebli Normand by Dekton, powstałych w oparciu o najnowsze wzory kolekcji Stonika. Inspirującą, merytoryczną opowieść poprowadziła Aneta Konowrocka, Marketing Coordinator Cosentino Polska. Goście mogli przekonać się na żywo, jak nowa propozycja marki sprawdza się w realnym użytkowaniu, siedząc w trakcie przemówienia przy niezwykłych stolikach kawowych, projektu brazylijskiego projektanta Arthura Athayde, które wkrótce wejdą do oficjalnej sprzedaży.

Zaprezentowane podczas spotkania premierowe wzory kolekcji Stonika: Olimpo, wzorujący się na marmurze karraryjskim, Bergen zainspirowany kamieniem naturalnym Portobello, Arga przypominająca kwarcyt Tadż Mahal i Korso, nawiązujący do wszechstronności marmuru Gris Pulpis, przyjęły tego wieczoru formę kubików, przy których goście poznawali stworzone specjalne na tę okazję zapachy do wnętrz, dedykowane poszczególnym odcieniom kolekcji. Ponadczasowe wzory Stonika, o olśniewającym połysku i wyjątkowej głębi, połączone z niezwykłymi korzenno – drzewnymi nutami perfum, wzbudziły spore zainteresowanie i pobudziły zmysły wszystkich.

Wieńczący spotkanie koncert CLEO, dopełnił pełnię wrażeń tego niezwykłego wieczoru. 

Zakres działań

Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Pozyskaliśmy patronat medialny cenionych mediów z branży wnętrzarskiej. Zaprosiliśmy gości: w tym architektów, dziennikarzy. Dokonaliśmy wyboru prowadzącej. Koordynowaliśmy również kwestie techniczne tj. nagłośnienie. Do naszych zadań należał także wybór cateringu. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach.

Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ok. 150 gości, przede wszystkim architekci, dziennikarze, partnerzy biznesowi. Zapowiedź i relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowane były w mediach branżowych.