Dzięki zaproszeniu firmy Geberit do Polski przyleciał Shigeru Ban – japoński architekt, który działalnością zawodową stara się wpływać na otaczającą go rzeczywistość. Razem z ekspertami ze swojej dziedziny opowiedział o przedsięwzięciach związanych z pomocą uchodźcom z Ukrainy. Zwieńczeniem konferencji był wieczorny bankiet Geberit Thinking Forward, podczas którego poznaliśmy strategiczne zmiany, które przechodzi obecnie Geberit.
Podczas wydarzenia mieliśmy okazję uczestniczyć w prelekcjach oraz dyskusjach ekspertów. Dzielili się oni swoimi doświadczeniami w dziedzinie architektury, budownictwa oraz działalności społecznej. Magda Maciąg – architektka, członkini zarządu OW SARP i pełnomocnik ds. programowych ZODIAK WPA, jako prowadząca konferencji powitała wszystkich zgromadzonych i zaprosiła na pierwszy punkt programu. Serię inspirujących wystąpień rozpoczął gość honorowy Shigeru Ban wykładem „Balancing Architectural Works and Social Contributions”. Architekci, studenci i wszyscy zainteresowani tematyką, dowiedzieli się od zdobywcy Nagrody Pritzkera, zwanej „architektoniczną Nagrodą Nobla”, jak wyglądają kulisy jego zawodowych działań. Twórca opowiedział o tym, jak powstał jego system papierowych przegród, który daje poczucie prywatności osobom przebywającym w tymczasowych schronach. Swoim poruszającym wystąpieniem zainspirował wielu do zwrócenia uwagi na wyzwania, przed jakimi mogą stanąć w przyszłości młode pokolenia.
Wyjątkowe wydarzenie zostało zakończone wieczornym bankietem „Geberit: Thinking Forward”. Uczestników gali powitała prowadząca Katarzyna Jaroszyńska, dziennikarka Dzień Dobry TVN. Następnie o zmianach strategicznych w firmie Geberit opowiedział Adrian Burzyk, Dyrektor Projekty i Technologie.
Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Zaprosiliśmy gości: w tym architektów, dziennikarzy. Dokonaliśmy wyboru prowadzącej, gości specjalnych oraz gwiazdy muzycznej. Koordynowaliśmy również kwestie techniczne tj. nagłośnienie. Odpowiadaliśmy za foto i wideo relację. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach.
Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ponad 300 gości, przede wszystkim architekci, dziennikarze. Relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowane były w mediach branżowych.