logo okk

Uroczyste otwarcie Centrum Cosentino Katowice

O projekcie

Otwarcie nowego miejsca na architektonicznej mapie Śląska zgromadziło wiele znanych nazwisk z branży projektowej, działających na południu kraju. Na spotkaniu pojawiła się ponad setka zaprzyjaźnionych z Cosentino klientów: pracowni kamieniarskich, architektów, projektantów wnętrz, właścicieli salonów kuchni i łazienek oraz rzemieślników produkujących meble.

Przybyłych tego wieczoru gości powitała prowadząca Ewa Trzcionka i Łukasz Warzybok, Dyrektor Generalny Cosentino Katowice. Do symbolicznego aktu otwarcia nowego Centrum i przecięcia wstęgi zaproszono Pedro Parrę Uribe, Wiceprezesa Sprzedaży Cosentino na region Europy i Pierra Wernlundha, Dyrektora Regionalnego na region Skandynawii i Polski. Następnie Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino, opowiedziała zebranym o nowej kolekcji Silestone Ethereal, której twarzą jest modelka Cindy Crawford. Po uroczystym otwarciu goście wysłuchali prelekcji arch. Roberta Koniecznego, który przedstawił i opowiedział o kulisach powstawania spektakularnych projektów pracowni KWK Promes, m.in. Centrum Dialogu Przełomy, Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier, czy słynnej Arki Koniecznego.

Po części oficjalnej na scenę wyszła Agnieszka Malicka, właścicielka studia tańca Hola Flamenco i towarzyszący jej na gitarze Michał Czachowski. Duet oczarował gości zmysłową muzyką i popisowymi sekwencjami stepów, tworząc mieszankę pełną pasji i emocji. Dodatkową atrakcją był pokaz bodypaintingu, nawiązujący do wzorów spieków Dekton.

 

Goście wysłuchali prelekcji arch. Roberta Koniecznego, który przedstawił i opowiedział o kulisach powstawania spektakularnych projektów pracowni KWK Promes

Zakres działań

Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Zaprosiliśmy gości: w tym architektów, dziennikarzy. Dokonaliśmy wyboru prowadzącej. Koordynowaliśmy również kwestie techniczne tj. nagłośnienie. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach.

Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ok. 120 gości, przede wszystkim architekci, dziennikarze, partnerzy biznesowi. Zapowiedź i relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowane były w mediach branżowych.