Targi Sztuki Dostępnej to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku sztuki. Jego celem jest prezentacja i sprzedaż dzieł sztuki po przystępnych cenach oraz przybliżenie zagadnień dotyczących różnych dziedzin sztuki współczesnej. Inicjatorkami projektu jest znana dziennikarka Ewa Mierzejewska i doświadczona warszawska marszandka Lena Szwed-Strużyńska. Wydarzenie ma charakter cykliczny, a w listopadzie odbyła się jego druga edycja.
Do zadań agencji OKK! należała promocja wydarzenia. Prowadzenie biura prasowego, wysyłka komunikatów medialnych, podtrzymywanie stałego kontaktu z mediami i partnerami wydarzenia oraz aranżacja wywiadów na łamach prasy i radia.
Efekty:
W porównaniu do pierwszej edycji Targów Sztuki Dostępnej listopadowa odsłona wydarzenia odnotowała jeszcze większą frekwencję gości. W mediach ukazało się ponad 100 publikacji. W ramach działań promocyjnych organizatorki brały udział w licznych wywiadach w radiu i na łamach prasy. Zapowiedź i relacja z wydarzenia były szeroko komentowane w mediach ogólnoinformacyjnych, lifestylowych oraz branżowych. Osiągnięty zasięg medialny akcji przekroczył założone KPI.