22 marca 2022 firma Geberit zaprosiła do wymiany poglądów znamienitych prelegentów, a gośćmi spotkania byli przedstawiciele środowisk architektonicznych oraz mediów branżowych. Wydarzenie odbyło się w Oranżerii Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w ramach 24. edycji konkursu Projekt Łazienki 2022. Stąd też wiodący wątek, zarówno części oficjalnej jak i dyskusji kuluarowych, przeplatał się z tematem konkursowym – projektem pałacowej toalety, która zgodnie z zamysłem organizatorów konkursu miałaby powstać w bezpośrednim sąsiedztwie Oranżerii.
Szeroko pojęty temat wody, ściśle powiązany z przedmiotem konkursu, przyciągnął 22 marca do Wilanowa wyjątkowe grono uczestników wydarzenia. Pretekstem do spotkania i rozmowy był Światowy Dzień Wody – żywiołu, który w kontekście łazienek odgrywa kluczową rolę. W obliczu kryzysu klimatycznego i humanitarnego, Dzień Wody okazał się również właściwym momentem na poszerzenie i pogłębienie refleksji.
W gronie zaproszonych ekspertów znaleźli się: Paweł Jaskanis – Dyrektor Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie, dr Maciej Żołnierczuk – specjalista ds. ochrony krajobrazu Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie, Krzysztof Brzeziński – dyrektor marketingu firmy Geberit, arch. Agnieszka Kalinowska-Sołtys – członkini zarządu i partner w APA Wojciechowski Architekci, wiceprezeska SARP do spraw środowiska i ochrony klimatu oraz arch. Marta Sękulska-Wrońska – partner w pracowni WXCA, prezeska Oddziału Warszawskiego SARP i sędzina SARP. Spotkanie poprowadziła Katarzyna Jaroszyńska, prowadząca program ,,Nieoczywiste miejsca” w HGTV Polska oraz cykl ,,Odpicowane mieszkanie” w Dzień dobry TVN.
Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Zaprosiliśmy dziennikarzy. Dokonaliśmy wyboru prelegentów oraz prowadzącej. Koordynowaliśmy również kwestie techniczne tj. nagłośnienie. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach.
Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ok. 50 gości, przede wszystkim architekci, dziennikarze, partnerzy biznesowi. Relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowane były w mediach branżowych.