logo okk

Rozmowy o wodzie i architekturze

O projekcie

22 marca 2022 firma Geberit zaprosiła do wymiany poglądów znamienitych prelegentów, a gośćmi spotkania byli przedstawiciele środowisk architektonicznych oraz mediów branżowych. Wydarzenie odbyło się w Oranżerii Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w ramach 24. edycji konkursu Projekt Łazienki 2022. Stąd też wiodący wątek, zarówno części oficjalnej jak i dyskusji kuluarowych, przeplatał się z tematem konkursowym – projektem pałacowej toalety, która zgodnie z zamysłem organizatorów konkursu miałaby powstać w bezpośrednim sąsiedztwie Oranżerii.

Szeroko pojęty temat wody, ściśle powiązany z przedmiotem konkursu, przyciągnął 22 marca do Wilanowa wyjątkowe grono uczestników wydarzenia. Pretekstem do spotkania i rozmowy był Światowy Dzień Wody – żywiołu, który w kontekście łazienek odgrywa kluczową rolę. W obliczu kryzysu klimatycznego i humanitarnego, Dzień Wody okazał się również właściwym momentem na poszerzenie i pogłębienie refleksji.

W gronie zaproszonych ekspertów znaleźli się: Paweł Jaskanis – Dyrektor Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie, dr Maciej Żołnierczuk – specjalista ds. ochrony krajobrazu Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie, Krzysztof Brzeziński – dyrektor marketingu firmy Geberit, arch. Agnieszka Kalinowska-Sołtys – członkini zarządu i partner w APA Wojciechowski Architekci, wiceprezeska SARP do spraw środowiska i ochrony klimatu oraz arch. Marta Sękulska-Wrońska – partner w pracowni WXCA, prezeska Oddziału Warszawskiego SARP i sędzina SARP. Spotkanie poprowadziła Katarzyna Jaroszyńska, prowadząca program ,,Nieoczywiste miejsca” w HGTV Polska oraz cykl ,,Odpicowane mieszkanie” w Dzień dobry TVN.

 

Spotkanie poprowadziła Katarzyna Jaroszyńska, prowadząca program ,,Nieoczywiste miejsca” w HGTV Polska oraz cykl ,,Odpicowane mieszkanie” w Dzień dobry TVN.

Zakres działań

Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Zaprosiliśmy dziennikarzy. Dokonaliśmy wyboru prelegentów oraz prowadzącej. Koordynowaliśmy również kwestie techniczne tj. nagłośnienie. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach.

Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ok. 50 gości, przede wszystkim architekci, dziennikarze, partnerzy biznesowi. Relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowane były w mediach branżowych.