Zjawiskowa oprawa eventu nawiązywała do nazwy kolekcji, a najnowsze propozycje ultrakompaktowych spieków zostały pokazane w konwencji, w której świat realny przenikał się z fantazją. W ten klimat doskonale wpasowali się zaproszeni goście, wśród których znaleźli się cenieni projektanci i architekci, partnerzy Cosentino a także przedstawiciele mediów.
Ponad 300 gości, którzy pojawili się w przestrzeni Laboratorium Rzeźby na zaproszenie gospodarzy: Cosentino oraz Galerii Sztuki i Domu Aukcyjnego ToTuArt, powitała Katarzyna Jaroszyńska, po czym głos zabrali Aneta Konowrocka, Marketing Manager i Andrzej Włodarczyk, General Manager Cosentino, którzy przybliżyli przybyłym kulisy powstawania kolekcji Onirika. Następnie o wystawie Laboratorium Rzeźby, w przestrzeni której odbyła się premiera, mówiła Dyrektor Galerii Sztuki i Domu Aukcyjnego ToTuArt Agnieszka Budzyńska.
O znaczeniu snu jako symbolu najnowszych propozycji spieków Cosentino, opowiedziała zebranym dr Joanna Jurga ‒ projektująca przestrzeń do życia w izolacji, tworząca rozwiązania projektowe dla przebodźcowanych użytkowników, badająca ludzkie zmysły. Po niej na scenie pojawił się multiinstrumentalista Grzech Piotrowski, wraz z towarzyszącymi mu muzykami Piotrem Matusikiem i Krzysztofem Gradziukiem, którzy zabrali gości w muzyczną podróż, pełną przestrzeni, subtelnych emocji i magii.
Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Zaprosiliśmy gości: w tym architektów, dziennikarzy. Dokonaliśmy wyboru prowadzącej, gości specjalnych oraz gwiazdy muzycznej. Koordynowaliśmy również kwestie techniczne tj. nagłośnienie. Odpowiadaliśmy za foto i wideo relację. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach.
Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ponad 300 gości, przede wszystkim architekci, dziennikarze, partnerzy biznesowi. Relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowane były w mediach branżowych.