logo okk

Sen o sztuce

Premiera Dekton Onirika w Warszawie!

Zjawiskowa oprawa eventu nawiązywała do nazwy kolekcji, a najnowsze propozycje ultrakompaktowych spieków zostały pokazane w konwencji, w której świat realny przenikał się z fantazją. W ten klimat doskonale wpasowali się zaproszeni goście, wśród których znaleźli się cenieni projektanci i architekci, partnerzy Cosentino a także przedstawiciele mediów.

Ponad 300 gości, którzy pojawili się w przestrzeni Laboratorium Rzeźby na zaproszenie gospodarzy: Cosentino oraz Galerii Sztuki i Domu Aukcyjnego ToTuArt, powitała Katarzyna Jaroszyńska, po czym głos zabrali Aneta Konowrocka, Marketing Manager i Andrzej Włodarczyk, General Manager Cosentino, którzy przybliżyli przybyłym kulisy powstawania kolekcji Onirika. Następnie o wystawie Laboratorium Rzeźby, w przestrzeni której odbyła się premiera, mówiła Dyrektor Galerii Sztuki i Domu Aukcyjnego ToTuArt Agnieszka Budzyńska.

O znaczeniu snu jako symbolu najnowszych propozycji spieków Cosentino, opowiedziała zebranym dr Joanna Jurga ‒ projektująca przestrzeń do życia w izolacji, tworząca rozwiązania projektowe dla przebodźcowanych użytkowników, badająca ludzkie zmysły. Po niej na scenie pojawił się multiinstrumentalista Grzech Piotrowski, wraz z towarzyszącymi mu muzykami Piotrem Matusikiem i Krzysztofem Gradziukiem, którzy zabrali gości w muzyczną podróż, pełną przestrzeni, subtelnych emocji i magii.

Najnowsze wzory Dektonu połączono tego dnia ze sztuką wybitnych polskich rzeźbiarzy. Za oniryczną scenografię zadbał JAM Kolektyw.

Zakres działań

Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Zaprosiliśmy gości: w tym architektów, dziennikarzy. Dokonaliśmy wyboru prowadzącej, gości specjalnych oraz gwiazdy muzycznej. Koordynowaliśmy również kwestie techniczne tj. nagłośnienie. Odpowiadaliśmy za foto i wideo relację. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach.

Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ponad 300 gości, przede wszystkim architekci, dziennikarze, partnerzy biznesowi. Relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowane były w mediach branżowych.