FacebookInstagramYouTube

Cosentino na Warsaw Home 2019

Cosentino na Warsaw Home 2019

O Kliencie:
Cosentino Group to pochodząca z Hiszpanii, globalna firma rodzinna, wytwarzająca i sprzedająca innowacyjne materiały wysokiej jakości przeznaczone dla branży architektury i wzornictwa. Współpracuje z klientami i partnerami, proponując rozwiązania aranżacyjne i jakościowe oraz inspirując życie wielu osób. Cel ten jest możliwy dzięki pionierskim i wiodącym markom w swoich sektorach, takich jak Silestone®, Dekton® lub Sensa by Cosentino®. Zaawansowane technologicznie powierzchnie, które umożliwiają tworzenie unikalnych projektów dla przestrzeni domowych i publicznych. Rozwój Grupy opiera się na ekspansji międzynarodowej, nowatorskim programie badań i rozwoju, poszanowaniu środowiska, zrównoważonym rozwoju, odpowiedzialności społecznej, współpracy ze społecznościami lokalnymi, szkoleniach, równości oraz bezpieczeństwie i higienie pracy.

Zakres działań:
Do zadań agencji OKK! należało zarekomendowanie pracowni architektonicznej odpowiedzialnej za projekt i realizację stoiska, pozyskanie partnerów i nadzór nad organizacją aktywności specjalnych, w tym przygotowania live cookingu z szefem kuchni Aleksandrem Baronem. Ponadto agencja odpowiadała za promocję przestrzeni, moderację i relacjonowanie dedykowanych spotkań z prasą, architektami oraz blogerami wnętrzarskimi.

Efekty:
Stoisko Cosentino podczas Warsaw Home 2019 odwiedzili przedstawiciele wszystkich liczących się mediów związanych z wnętrzami i architekturą. Dużym zainteresowaniem cieszyły się prezentacje Cosentino połączone z pokazami kulinarnymi, na które agencja zaprosiła ok. 30 opiniotwórczych blogerów wnętrzarskich. Inne z cyklu spotkań podczas czterech dni targowych zgromadziło kilkudziesięciu najbardziej liczących się w branży architektów. Relacja z obecności Cosentino na targach ukazała się w ponad stu branżowych mediach, w tym w Czasie na Wnętrze, Dobrym Wnętrzu, Biznes meble.pl, Villi, czy portalach takich jak architekturaibiznes.com.pl, infoarchitekta.pl. Stoisko zostało uhonorowane wyróżnieniem w konkursie StandOUT portalu Exspace.pl na najlepiej zaprojektowane stoisko targowe.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.