logo okk

Cosentino na Warsaw Home 2019

Cosentino na Warsaw Home

Inspirujące rozmowy z architektami, przedstawicielami mediów i blogerami, perfekcyjnie zaprojektowana i wyposażona strefa kuchenna i lounge’owa, ekspozycja najnowszych propozycji wielkoformatowych powierzchni Dekton i Silestone, zaskakujące bogactwem smaku śniadania i lunche, przygotowane przez mistrza Aleksandra Barona – targi Warsaw Home 2019 były spektakularnym sukcesem hiszpańskiej marki Cosentino, która po raz pierwszy zaprezentowała się na warszawskich targach.

Zlokalizowaną w hali D ekspozycję w ciągu czterech targowych dni odwiedziło mnóstwo osób. Pierwszego dnia na stoisku zorganizowano dedykowane spotkania dla prasy i blogerów wnętrzarskich. Drugi dzień imprezy należał do architektów, reprezentujących Stowarzyszenie Architektów Wnętrz i inne zaprzyjaźnione z marką pracownie projektowe oraz partnerów biznesowych. Ostatnie dwa dni zdominowali klienci indywidualni, poszukujący trafnych pomysłów i funkcjonalnych rozwiązań do wykończenia swojego domu.

Cosentino Group to pochodząca z Hiszpanii, globalna firma rodzinna, wytwarzająca i sprzedająca innowacyjne materiały wysokiej jakości przeznaczone dla branży architektury i wzornictwa.

Zakres działań

Do zadań agencji OKK! należało zarekomendowanie pracowni architektonicznej odpowiedzialnej za projekt i realizację stoiska, pozyskanie partnerów i nadzór nad organizacją aktywności specjalnych, w tym przygotowania live cookingu z szefem kuchni Aleksandrem Baronem. Ponadto agencja odpowiadała za promocję przestrzeni, moderację i relacjonowanie dedykowanych spotkań z prasą, architektami oraz blogerami wnętrzarskimi.

Efekty:
Stoisko Cosentino podczas Warsaw Home 2019 odwiedzili przedstawiciele wszystkich liczących się mediów związanych z wnętrzami i architekturą. Dużym zainteresowaniem cieszyły się prezentacje Cosentino połączone z pokazami kulinarnymi, na które agencja zaprosiła ok. 30 opiniotwórczych blogerów wnętrzarskich. Inne z cyklu spotkań podczas czterech dni targowych zgromadziło kilkudziesięciu najbardziej liczących się w branży architektów. Relacja z obecności Cosentino na targach ukazała się w ponad stu branżowych mediach, w tym w Czasie na Wnętrze, Dobrym Wnętrzu, Biznes meble.pl, Villi, czy portalach takich jak architekturaibiznes.com.pl, infoarchitekta.pl. Stoisko zostało uhonorowane wyróżnieniem w konkursie StandOUT portalu Exspace.pl na najlepiej zaprojektowane stoisko targowe.