17 kwietnia 2019 r., w siedzibie Cosentino Polska w Parzniewie, pojawiło się kilkudziesięciu architektów, przedstawicieli studiów kuchennych i kamieniarskich, zaproszonych przez gospodarzy spotkania – firmy Comitor i Cosentino. Przygotowane szkolenia przybliżyły zebranym najnowszą ofertę obu marek, a także trendy obowiązujące w nowoczesnych kuchniach.
Siedziba Cosentino Polska, w podwarszawskim Parzniewie, zmieniła się tego dnia w wyjątkowe miejsce spotkań autorytetów z branży i kreatorów nowych trendów w architekturze i projektowaniu wnętrz kuchennych. Robert Walter, Członek Zarządu Comitor opowiedział o marce BLANCO, Ewa Łusiak, Marketing Product Manager Comitor, dzieliła się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie innowacji w urządzeniach AGD.
Spotkanie uświetnił live cooking w wykonaniu szefa kuchni restauracji Zoni, Aleksandra Barona, znanego również z telewizyjnego cyklu „Widelcem po mapie”. Kucharz, wraz ze swoją asystentką Martą Dymek, gotowali na żywo w przestrzeni Cosentino, w towarzystwie wielkoformatowych powierzchni Silestone, Dekton i Sensa. Kulinarny spektakl udowodnił zaawansowanie technologiczne produktów Cosentino. Dekton, dzięki swojej odporności na temperatury, został „upieczony” w bardzo wysokiej temperaturze. Dzięki temu zabiegowi łososia usmażono bezpośrednio na płycie z konglomeratu kwarcowego.
Ogromne wrażenie na gościach zrobił spacer po części magazynowej z Miguelem Sierrą, Dyrektorem Generalnym i Anetą Konowrocką, Marketing Coordinator Cosentino oraz możliwość obejrzenia wzorów i struktur wszystkich kolekcji Cosentino, wraz z premierowymi wzorami Dekton Stonika.
Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Pozyskaliśmy patronat medialny cenionych mediów z branży wnętrzarskiej. Zaprosiliśmy również gości, w tym architektów. Dla uczestników przygotowaliśmy press packi z upominkami od partnerów. O spotkaniu komunikowaliśmy w mediach. Spotkanie współprowadziła właścicielka agencji OKK! – Olga Kisiel-Konopka.
Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ok. 40 gości, przede wszystkim architekci. Zapowiedź i relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowana były w mediach branżowych – ukazało się ponad 40 publikacji.