logo okk

Ekologia w obiektywie LEO.

Foto i Natura

Z tej okazji Dnia Ziemi marka LEO, tworząca przestrzenne obrazy z fotografii, zorganizowała spotkanie stanowiące platformę do refleksji nad współczesnymi zagadnieniami związanymi z ekologią. Wydarzenie „Foto i Natura z Leo x Domoteka” było nie tylko pretekstem do podziwiania sztuki fotografii oraz piękna natury, ale przede wszystkim zwróceniem uwagi na pilną potrzebę ochrony środowiska. Poprzez prezentacje gości specjalnych oraz interaktywne dyskusje, uczestnicy mieli okazję zagłębić się w tematy ekologii oraz znaleźć inspirację do podejmowania działań na rzecz naszej planety.

Część FOTO wieczoru rozpoczął Tomasz Gładys, współpracujący z National Geographic, Animal Planet i BBC, który podzielił się swą pasją do fotografii oraz opowiedział o swojej pracy jako operator filmowy a także konstruktor platform kamerowych pozwalających na realizację nietypowych ujęć.

Po merytorycznej części spotkania, goście podziwiali wystawę obrazów, za którymi stoją wyjątkowi twórcy, których pasja do podróży przekłada się na niezwykłe dzieła sztuki. Tego wieczoru Marek Biegalski, Tomasz Gładys, Marcin Giba oraz Kevin Pages zachwycili gości swoimi fotografiami, ukazującymi piękno natury w najbardziej malowniczych miejscach planety.

Dzięki technologii DeePrint dzieła można poczuć wszystkimi zmysłami, zachwycając odbiorców oryginalnością i głębią.

Reszta wieczoru upłynęła gościom na części networkingowej, gdzie mogli rozmawiać, wymieniać się opiniami i doświadczeniami przy lampce wytrawnego wina i pysznym poczęstunku.

Wieczór odbył się w Centrum Designu Domoteka, miejscu na mapie Warszawy znanym wszystkim miłośnikom sztuki i designu.

Zakres działań

Do zadań agencji OKK! PR należała pomoc przy organizacja oraz promocja wydarzenia. Zaprosiliśmy gości: w tym architektów, dziennikarzy. Odpowiadaliśmy za foto i wideo relację. Olga Kisiel-Konopka prowadziła spotkanie. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach.

Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ponad 40 gości, przede wszystkim architekci, dziennikarze i partnerzy biznesowi. Relacje z wydarzenia na szeroką skalę publikowane były w SoMe i mediach branżowych.